فقط برای عشقم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آرزوی من اینست ..

http://www.8pic.ir/images/t3ergzc658jty2u1ndmk.gif

آرزوی من اینست
که دو روز طولانی
درکنار تو باشم فارغ از پشیمانی
آرزوی من اینست
یا شوی فراموشم
یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:35---16 دی 1390
سلام داداشی!خوبی؟
منم با افتخار تورو لینک کردم
من یه بار اونم برای همیشه عاشق شدم و مطمئنم که عشقم خالص و پاکه
ایشالا به عشقت برسی
اگه واقعا اینو از ته قلبت بخوای میشه
بازم بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی اکبر در 13:55 | |